Zachrana dat - CompactFlash

ZBX zbx na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 21 10:11:19 CEST 2004

Fakt je, ze nam nic nezachranovali, tykalo se to spis integrace a reseni
zalohovani apod., ale to co predvedli bych vam pral videt. Ja to na
triku nemel, vsechno jsem jenom z povzdali pozoroval, takze o pripadne
korupci nic nevim. Kazdopadne z meho pohledu to byla katastrofa:
liknavy, neprofesionalni pristup, neustale vymluvy, neschopnost
predlozit vcas projekt ci dokumentaci a spoustu veci delali jako by se
to u nas ucili. Trvalo jim to pres pul roku a stejne to nefunguje tak
jak ma. Fakt, nekecam. Treba to byla jina slozka firmy nez kterou znas
ty. Zaplatit si samozrejme nechali kralovsky, zrejme podivne sepsana
smlouva, nebo maji znamosti na spravnych mistech.