Pingy

Weyoun weyoun na kladno.cz
Čtvrtek Říjen 21 07:42:15 CEST 2004

To já mám zase ztrátu na Midway 60% a z Midwaye do door mi to hází dokonce
70%. Bohuzel uz mám doma od nedele nefunkcní net. Tomás Tichý, ríkal, ze me
nekdo v okolí rusí, protoze ostatní jedou na Midwayi v pohode.

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:cl5gul$eqp$1 na lit.fsid.cvut.cz...