Logo

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Říjen 20 20:09:00 CEST 2004

Členové = pokladna? Zajímavá úvaha.

Můj výklad je čistě informativní.

Jinak pořád nechápu, proč mě mícháš do Datinelu a jeho vedení. To, že někoho
znáš ve smyslu přátelský vztah neimplikuje to, že víš, co dělá či jak a
proč, souhlas?

Jinak co komu řekl nebo neřekl Jaromír Šulc opravdu netuším a ani se o to
nezajímám, s tímto u mě nepochodíš.

BS

"Jiri Bulan" megapravnik nejchytrejsi <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním
příspěvku news:cl68pm$gr5$1 na lit.fsid.cvut.cz...