Logo

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Říjen 20 19:29:47 CEST 2004

No, když to vezmu od konce, tak jakožto radní je to pro tebe určitě lepší
vystupovat tak, jak by se očekávalo a ne jako nějakej lempl BS co je línej
psát celej nick.

Peníze sem nemohl nikam vrátit, pokud sem si je odtamtud nevzal.

Nikoho nikdo nechtěl proti jeho vůli nutit k připojení do jiné sítě, ale
pokud si to myslíš, tvuj problém.

Jinak pokud vím, tak stále se pokladna v klfree ani nevede, tak taky nevím,
co přesně tím myslíš.

No, toť ve zkratce asi tak vše.

BS

P.S.: Jinak ještě není všem dnům konec, na každého jednou dojde :-) Jak je
to s těma mlýnama...

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cl6428$geq$1 na lit.fsid.cvut.cz...