takova uplne mala jednoducha mapka.. ale hezka.. ;)

Vilik1 hauptman na volny.cz
Středa Říjen 20 08:56:45 CEST 2004

No doufam ze budou - minimalne jeden dalsi newifi spoj :-)
Nebo mam radsi slibit lonsky neobdrzeny darek E-mailova schranka
jmeno na klfree.net pro kazdeho? No az dostaneme ten 120 GB disk co jsme si
kdysi koupili tak asi neni problem - na Flashky se moc mailu nevejde :-)))

Vilik1

"Petr Smotek" <petr.smotek na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:cl45fk$b57$1 na lit.fsid.cvut.cz...