Logo

Radek pogl na seznam.cz
Středa Říjen 20 08:01:31 CEST 2004

Nejsem zadny logotypovy expert, ale pokud se dela mensi podoba loga, tak to
preci nemusi byt jen prerastrovano do mensiho rozliseni ... spis bych rek,
ze jde o zakladni motivy a pouzite symboly, ktere v mensi podobe mohou
vypadat trosku jinak (co do velikosti nebo "nebarevnosti") ...

Radek

"Belerby" <belerby na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cl0otc$39i$1 na lit.fsid.cvut.cz...