Logo

K5 darth.moula na seznam.cz
Pondělí Říjen 18 17:52:42 CEST 2004

> Muhehehehe, si delas srandu ?
nedělám, prošel jsem si ty loga všechny znovu a NIC z toho není ve stavu,
který by plně vyhověl Klfree. Např. návrh pana Fraška: kdyby byl čtverec
v modrém a písmo trochu "lepším" fontem, bylo by to přesně to, co si
představuju pod pojmem profesionální, univerzálně použitelné logo
(aplikovatelné barevně i černobíle - černobílá verze sice chybí, ale určitě by
udělat šla). Bohužel tomu tak není. Další kandidát, který se mi zamlouvá je
od "cosmose", bohužel není i v č.b. provedení, takže na hlavičkový papír
nepůjde použít. Návrhy z czfree jsou zajímavé, ale podle mého názoru
"nepasují" na nás, tj, na "Sdružení Klfree.net" (prostě nejsme Klfree network
a pod.)

Stačí se podívat na to, co tu už psal Jo, v nějakém takovémto duchu by mělo
být i naše logo:
http://www.omegadesign.cz/engine.php?menu=logotypy.dalsi

ne všechny se mi líbí, ale většina ANO, jsou jednoduché, nápadité, bez zbytečných
"cingrlátek" okolo. Také není od věci přečíst si články o tom, proč jsou ta loga právě
taková, jaká jsou - je to velmi poučné (tedy alespoň pro ryzí amatéry), například:
http://www.omegadesign.cz/engine.php?menu=produkty.logotypy.a.orbix.o_projektu&ctg_src=products/vizualni_styly/orbix/o_projektu
nebo
http://www.omegadesign.cz/engine.php?menu=reference.osobni

Vůbec bych se nebránil tomu, zadat úkol vytvořit logo právě takovýmto agentůrám
a pak vybrat to nejlepší. Peníze Sdružení má a logo je vizitka, na které by se nemělo
za každou cenu šetřit (tedy pokud logo nebude stát 100000, na to fakt nemáme).

K5