Logo

Belerby belerby na seznam.cz
Neděle Říjen 17 19:05:56 CEST 2004

I pres tu ignoraci sme to tam se skudlikem udelali :-)))

Tak prosim racte to okouknout *4*

https://gomen.klfree.net/gallery/

Jestli je tam neco divnyho blbyho nebo tak neco tak mi to nahlaste, dik

Belerby

"Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cku2p4$r69$1 na lit.fsid.cvut.cz...