Logo

Belerby belerby na seznam.cz
Neděle Říjen 17 16:48:26 CEST 2004

Muhehehehe, si delas srandu ?

Prisaham jako ze sem videl vsechny loga, ze mezi nima byli dobry kousky !!!
To ze se to nelibi specielne tobe je mi fuk, sice si predseda, ale logo by
melo vybrat vice lidi nez jeden, takze sem jen rad ze o tom konecne aspon
diskutejeme, doufam ze se to pohne...

Belerby

PS: Hlasovani by se dalo realizovat tak ze by se loga nahraly do galerie na
gomenu, kazdy by melo sve oznaceni a pak by lidi jednoduse poslali pro co
hlasujou z mailu uvedeneho na prihlasce...  //pokud je tento napad blbej,
tak ho prosim ignorujte//

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cktavi$p8t$1 na lit.fsid.cvut.cz...