Zachrana dat - CompactFlash

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Říjen 16 22:05:49 CEST 2004

S tim ti přesně neporadim, leč na invexu se prezentovala přímo firma
specializovaná na záchranu dat s flash pamětí, usb klíčenek a podobně, ale
jméno si zaboha nevzpomenu. V domácích podmínkách bych zkusil linux a
vytáhnout binár. obsah a zkusit opravit FATku. Mám na to jednoho člověka, co
mi už jednou zachránil data z disku, kde se pošahala fatka, je to fakt machr
přes linux..

BS

"lubie" <lubie na t-email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ckr2jk$ej0$1 na lit.fsid.cvut.cz...