AP stockholm

Svata Dedic garat na volny.cz
Sobota Říjen 16 19:48:22 CEST 2004

ostiarius wrote:
> Na www se pí^(1)e, 3/4e je v^(1)e od st?edy OK,
> jen tak pro zajímavost, ví se p?íe`ina záhadných výpadku` na stockholmu?

Pouze pravdepodobnosti.

Pri 2 z poslednich vypadku jsem v tcpdumpu zaznamenal velke mnozsti
ne-IP packetu ze 2 zdroju, posilane rychlosti stovek za sekundu a vice.
   Vyskyt techto "zaplav" se casove presne kryl se zacatkem a koncem
vypadku.

Prislusne MAC adresy jsem zablokoval. Bohuzel, to cloveku nebrani
vysilat a pretezovat pasmo, i kdyz mu AP jeho packety zahazuje;
pravdepodobne ale vypne zarizeni, protoze mu je k nicemu - na Internet
se nedostane.

Jenze:
- ipworks pry reportoval stejne vypadky. To nas uzivatel zpusobit nemohl
- dosud netusime, jestli ten flood nebyl pouze nasledek - opakovane
vysilani nepotvrzenych ramcu - a pricina je zcela nekde jinde
- stale trva sileny stav pingu na APcko, maji byt ~2-3ms, ale jsou nekde
jinde.

-Svata