Vydani casopisu Connect 10/2004

Radek pogl na seznam.cz
Sobota Říjen 16 13:31:48 CEST 2004

No ja bych uvital vetsi nez male mnozstvi :o)

Ale vazne, mam predplatne toho casopisu a nevim proc, ale tohle cislo mi
poslali 2x :) ... obcas je tam zajimavej clanek, ale na to abych si ho mohl
precist 2x nepotrebuju 2 casopisy :)))

Vzhledem k projevenemu "nezajmu", kdo by si pro nej chtel prijet, je jeho
:o)

Radek

"Ray" <RAYQ na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ckmn4f$5js$1 na lit.fsid.cvut.cz...