HW pro pripojeni

K5 darth.moula na seznam.cz
Pátek Říjen 15 20:33:25 CEST 2004

Probůh jen né laciné karty do PC s pendrekem a USB bazmeky! Podmínkou
připojení do sítě Klfree je:

- nepřekročení vysílacího výkonu daného GL ČTÚ
- použití externí směrové antény
- Wi-Fi zařízení s možností regulovat výstupní výkon
- odpovídající kabeláž

takže prosím žádné lajdáctví a laciné řešení za každou cenu, jinak budou
mít tví známí smůlu. Dnes nejsme v situaci, kdy nutně potřebujeme každého
nového člena. Naopak si můžeme vybírat, koho připojíme a koho ne.

Takže důrazně doporučuji použít některé osvědčené hw ap (v Klfree jsou to
v podstatě jen dvě: Ovislink WL-1120AP a D-Link DWP900AP+) a například
anténu Zach YaGi 14 dB (na tu vzdálenost ideální). Nakoupit se to dá na internetu
na několika místech.

http://www.anteny-zach.cz/ant/zy2400.htm
http://www.inwifi.cz/eshop/
http://www.i4shop.net/cz/iObchod/
http://cznet.cz/catalog/
a další....

o EIRP se píše třeba zde:
http://czfree.tydyt.cz/czfree/index.php?od=ru&sn=gl_ctu
http://www.czela.net/forum/showthread.php?threadid=50&postid=2702&page=last
http://www.eastnet-cr.cz/older/orinoco/cz/wireless/licence.htm

Roman Štec (K5)
předseda Sdružení Klfree.net

"Miroslav Pospisil" <mpospisil na gitus.cz> píše v diskusním příspěvku news:mailman.496.1097846891.1922.kladno na sluzby.klfree.net...