HW pro pripojeni

Strazhce infobox.oleg na quick.cz
Pátek Říjen 15 19:33:58 CEST 2004

A maji v tom pocitaci ethernet port? Pokud ano, bylo by jistejsi HW AP.
K reseni, ktere nabizis se neumim vyjadrit odborne - nemam s USB WiFi zadne
zkusenosti. S HW AP ano, proto tuto alternativu nabizim.
Strazhce
"Miroslav Pospisil" <mpospisil na gitus.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.496.1097846891.1922.kladno na sluzby.klfree.net...