Práce na AP Stockholm

Marek Cadan marek_cadan na cz.ibm.com
Úterý Říjen 12 21:19:24 CEST 2004

Ahoj, k emailu jsem se dostal az ted.
Problem s pripojenim na AP Stocholm mam posledni cca dva tydny taky. V
podstate stejne priznaky jako  se tu probiraly...
Kdyz jsem se koukal na AP co je okolo ve vzruchu, posledni dobou se mi
zobrazuje sit "zlicin" a vetsinou s mnohem silnejsim signalem (viz.
obrazek).
Jestli je ten signal opravdu az ze Zlicina, tak potes panbuh...

Jinak moje HW AP OvisLink 1120AP jede taky 24/7, takze je mozno jej take
sledovat...  :-)

MACo

garat na volny.cz
Sent by: kladno-bounces na sluzby.klfree.net
12.10.2004 13:48

kladno na sluzby.klfree.net
cc

Subject
Re: Práce na AP Stockholm

Ano, uz se to vi.
Nektere klienty sledujeme v HotSanicu
(http://gomen.klfree.net/hotsanic), zmineny problem se tam
projevi zlutou carou (ping timeout).

Zpetne snad budeme schopni vysledovat zda se v danou dobu
vyskytuji stale ti sami klienti (jeden z nich by byl
pravdepodobne "rusicka").

Vzhledem ke vcerejsimu priznivemu vysledku se downgradoval pouze
driver pro XI-626 (hostap), dnes bude downgrade cele distribuce a
bude-li to mozne, tak pro jistotu downgrade hostapu na verzi,
ktera bezela na Stockholmu do 9/2004 (potiz s ni je, ze neumi
nektere veci, ktere bychom radi, ale na pokusy by to melo
stacit).

:(

-Svata