Re: Práce na AP Stockholm

Hvozd debata na centrum.cz
Pondělí Říjen 11 15:45:57 CEST 2004

Ahoj.

Dle www.klfree.net -
      Aktuality
      11.10.2004: Stockholm má stále problémy
      Technici podle plánu kompletně vyměnili koaxiální kabeláž, všesměrovou
anténu i router na node Stockholm. Přesto dochází k opakujícím se výpadkům.
Rada situaci řeší, omluvte prosím omezenou funkčnost

      Hvozd

"Candy" <krahola na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ckdvnd$eaa$1 na lit.fsid.cvut.cz...

begin 666 konectit.gif
M1TE&.#EA!@`0`/<````QE'.E]___________________________________
M____________________________________________________________
M____________________________________________________________