Re: Práce na AP Stockholm

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Pondělí Říjen 11 09:33:26 CEST 2004

Nemůľu si odpustit po ránu napsat tak hezkou zprávu:
Probudím se 1000x pingnu na bránu a...
pouze tři pingy v hodnotě 125ms, vąecky ostatní pod 10ms, průměr z tisíce
2ms.
Net běľí suprově, no pro jistotu stejně udělám velké přesuny HW na druhou
stranu bytu a kouknu jak je to ze signálem.
Kdopak kde co ruąí? Včera mi to začalo od rána ąíleně blbnout. ®e by byl ten
co mě tejrá svým ruąením v práci?

ostiarius

"ostiarius" <ostiarius na centrum.cz> píąe v diskusním příspěvku
news:ckc7fv$ab2$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Ok, sice jsem připojenej přes ovislinka, ale zítra přenesu komp na druhou
> stranu bytu, nastartuju Z-com 626 číhnu jestli to přemístění antény na
> stocku vadí a při tý příležitosti udělám nějaký log. netstublerem a pošlu
> to.
>
> No, vida, kdybys mi nenapsal, že jste posouvali anténu na jiné místo ...
kde
> bych byl ...
>
> ostiarius
>
> "Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:ckc73r$a9n$1 na lit.fsid.cvut.cz...

<mailto:ostiarius na centrum.cz>>
news:ckc60a$a61$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> datinelu.

news:ckc46b$9te$1 na lit.fsid.cvut.cz...

Daląí informace o konferenci Kladno