Práce na AP Stockholm

Svata Dedic garat na volny.cz
Neděle Říjen 10 22:58:49 CEST 2004

ostiarius wrote:
> Jasně, někdy to člověk napíše jinak než myslí a nebo mu skrátka ujedou nervy. Dneska ulítávaly i mě.
>
> Jen mě trošku chybí možnost něco dělat. Pokud pročítám diskuze tak se tady málo nabízí nějaká práce a přitom se pořád mluví jak je jí hodně.
>
> Ja osobně, elektrotechniku mám, anténu poznám, vím, že škoubovák patří do ruky .... ale nevím kde bych se mohl realizovat? Takže sedím u počítače, snažím se srovnat připojení na svý straně ... píšu do týhle diskuze ... a štve mě, že si pingy ze mě dělaj legraci a net nefunguje.

Ale jiste - nejdrive zjistit v cem je problem. Ve vsesmeru byla voda. Uz
neni a je to stale zle.
Mozna je to rusenim - nascanuj okoli a vysledky posli.
Mozna je to spatnym hostap driverem (stejnym jako na Midway, Bille,
Spitale, Lame, ...). Je tam 0.2.4, docasne tam byl 0.2.3 -- mas-li
informace o spatnem chovani techto verzi, sem s nimi.
Mozna je to spatnymi iptables - ty jsou stejne pouze na Midway. To je
muj kandidat, protoze patchu je tam dost a dost...

Takze az bude "backup" ve forme moznosti rucniho resetu, tak zkusim
"downgradnout" system na verzi, ktera bezi napr. na Lame. Treba to bude tim.

-Svata