Re: Práce na AP Stockholm

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Neděle Říjen 10 22:51:37 CEST 2004

Ok, sice jsem připojenej přes ovislinka, ale zítra přenesu komp na druhou
stranu bytu, nastartuju Z-com 626 číhnu jestli to přemístění antény na
stocku vadí a při tý příležitosti udělám nějaký log. netstublerem a pošlu
to.

No, vida, kdybys mi nenapsal, že jste posouvali anténu na jiné místo ... kde
bych byl ...

ostiarius

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ckc73r$a9n$1 na lit.fsid.cvut.cz...

Daląí informace o konferenci Kladno