Práce na AP Stockholm

Flashx flash-x na seznam.cz
Neděle Říjen 10 22:41:22 CEST 2004

Panove nevim kde je problem protoze tady na news si stezuji dva lide
s 24 povesenych na Stock podle toho mohu soudit ze zbytku to
jede bez problemu nebo je dalsi varianta jede to vsem spatne
ale jeno 2 o tom mluvi coz je taky spatne
Jinak klidne se mohlo stat ze antenu jsme dali trochu jinam
nez byla (menili jsme vyloznik za lepsi) a tim padem se
mohlo dojit u vas dvou k zhorseni signalu a nebo muze
problem byt ve spusteni vysilace na vedlejsim vezaku
ktery muze rusit vsesmer na stockholmu, variant je spousta
a diagnostika problemu muze chvili trvat

FlashX