Re: Práce na AP Stockholm

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Neděle Říjen 10 22:26:15 CEST 2004

Nevim proč se pořád dohadujete,
důležitý je aby se problém vyřešil. Je snad zbytečný psát věty, typu "poholížet se po konkureci". To snad nikdo z klfree nechce, a kdo jo, tak už to dávno udělal.
Důležitý je zlepšit spojení a hotovo.
Pokud to na stock bude fungovat takhle blbě, tak další lidi co budou chtít net a klfree nepojede, tak pujdou akorát tak k datinelu.
Mě neni jedno, že má Jenicek spojení na prd a taky mi neni jedno, že to moje stojí za podobné věci a kterýkoliv další.

Kdyby sem radši nějakej "znalec" napsal kde může být problém!

ostiarius
  "Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku news:ckc46b$9te$1 na lit.fsid.cvut.cz...
  Ahoj.

  Jen Ti chci pripomenout, ze jsi v obcanskem sdruzeni (o.s.), kde vsichni delaji zadarmo a  svepomoci.

  Pokud chces nejake garance, prosim, zacni se porozhlizet po konkurenci.
  Otazky typu: Bude to jeste letos... si nech laskave pro komercni sveru a ne pro o.s..

  Dekuji

  Hvozd

    "Jenycek" <jenycek.klfree.net na online.ie> píše v diskusním příspěvku news:ckc3qj$9r8$1 na lit.fsid.cvut.cz...