Re: Práce na AP Stockholm

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Neděle Říjen 10 17:53:14 CEST 2004

No jasně, doma mi to říkají pořád: "Nejdřív práce a pak zábava!"
Už to přestává být zábava, co deset vteřin "záhadné výpadky stocku" chvilku je božskej, pak zase nepingnu na bránu ani jednou OK, tedka se mi to zase nepodařilo odeslat. k...a

ostiarius
  "Jenycek" <jenycek.klfree.net na online.ie> píše v diskusním příspěvku news:ckblgt$7vo$1 na lit.fsid.cvut.cz...