PC karta Z-COM XI-330

Belerby belerby na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 7 13:46:08 CEST 2004

Jo jo, jde o prism, ale tusim ze pod windowsama beha normalne... s linuxem
si tak jistej nejsem
jo, jak je to s citlivostni nevim

Ale kamarad si ji nedavno koupil a nemuze si ji vynachvalit, nicmene ma XP
:-)

Belerby

"Filip Kroupa" <kroupf1 na feld.cvut.cz> píše v diskusním příspěvku
news:opsfht9yiodxefzm na kroup-ntb...
Tusim ze XI-330 je na cipu Prism 3.0, zatimco XI-325 na osvedcenym Prism
2.5 a podle toho co jsem o ni kdysi cet ma XI-330 strasne nizkou
citlivost. Radsi jeste hledejte nejake info, nez se do te XI-330 pustite.

Dne Wed, 6 Oct 2004 22:48:43 +0200 napsal/-a Radek Babis <r na babis.cz>
příspěvek následujícího znění::