PC karta Z-COM XI-330

Vilik1 hauptman na volny.cz
Středa Říjen 6 23:57:31 CEST 2004

Z-COM XI-325 je bezne pouzivana a kvalitni. Od teto se necim lisi ale uz
nevim cim predpokladam ze malickosti (mozna si 330 vynucuje novejsi typ
PCIMCA slotu :-( nevim presne)

Ohledne mereni si stahni
http://www.netstumbler.com/downloads/netstumblerinstaller_0_4_0.exe

Vilik1

"Radek Babis" <r na babis.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.131.1097095716.1922.kladno na sluzby.klfree.net...