novy ISP

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Pátek Říjen 1 16:43:39 CEST 2004

Proč by se měl styděl ## inu to je tak, když auto dlouho jede musí pak do
čerpací stanice, aby dočerpalo pohoné hmoty...

(to není arogance na Flashx)
Od začátku do konce se mi ten nápad líbí...

ostiarius

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjjpoa$5rv$1 na lit.fsid.cvut.cz...