novy ISP

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pátek Říjen 1 11:24:15 CEST 2004

Ahoj,

     ne, cast site od Stockholmu dal je zatim jede pres door do Inwaye,
jak jsem jiz psal, tak prepojovani site k novemu ISP bude probihat postupne,
je potreba doladit a dodelat jeste nektere veci.

     Problem je se spojem Door-Stockholm, jak jiz zde bylo zmineno, tak
jsme zrejme ruseni cizim vysilacem na stejnem kanalu.

     Krome posileni konektivity a patere v tomto tydnu budeme postupne
posilovat pater a prechazet na jine lepsi technologie, ktere podstatne
zlepsi pingy a zvysi kapacitu linek. Bustehrat si tedy jeste chvili bude
muset pockat na razantni zlepseni.

Tom