Bittorrent

Magus magus na snailmail.ch
Úterý Listopad 30 08:49:09 CET 2004

Jestli ho nekdo pouzivate, jak ho mate nastaveny a jakeho klienta (ja jsem
zkousel Azureus) ? Me i pres maximalni limit spojeni na torrent 60, nechava
otevrena spojeni. Tzn. stahnu jeden soubor, ale pokud chci stahnout dalsi,
tak uz staci jen min pripojeni na peery, abych mel pri normalni http
timeout. Zkousel jsem to hodne krat prenastavit, jine klienty atd., ale
dosahnul jsem jenom toho, ze mi zbyva do limitu v conntracku jen stale min
volnych spojeni. Ale i kdyz BT vypnu, WIN restartuju, je to stale to same (i
kdyz windowsowsky netstat mi nic takoveho neukazuje).