Reakce tak nejak na vsechno (noflame...alespon ne moc velkej:))

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Pátek Listopad 26 14:33:21 CET 2004

podle vyberu spravce? :-))

Tak to je fajn... jestli tohle projde, tak si hned prejmenuju Stepku...
:-)))

"Svatopluk Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.847.1101460224.2877.kladno na sluzby.klfree.net...