Reakce tak nejak na vsechno (noflame...alespon ne moc velkej:))

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pátek Listopad 26 10:03:49 CET 2004

On Fri, Nov 26, 2004 at 08:11:21AM +0100, JaSt alias JaStik alias Strestik wrote:
> Tak se nam tu zacina vytracet duch free a zacina to zavanet totalitou.
> Mame radu, ktera ma patent na vsechno s neomezenymi pravomocemi. Obcas

:-).
no, to, co jste tu spachali je teda peknej flame. Neztracel jsem cas, abych
poctive cetl vsechny prispevky, ale prijde mi, ze jediny, kdo prosazuje
nazev U sosala je QiQo.

Rozhodne nemam pocit, ze by vetsina lidi byla pro nazev "U sosala" ani
pro "Doksy", to tu neni patrne, vzhledem k tomu, z tu diskutuje jenom
nekolik zaujatych clenu.

Rada neni zadna totalita, je to voleny organ:), proto si myslim, ze reprezentuje
nazor vetsiny clenu spis, nez ucastnici tohoto flamu:). Vsak ani clenove
rady nejsou ve spouste veci jednotni, ale vzdy se dospeje k nejakemu
konsensu.

Rozdil mezi mako a doksy je v tom, ze mako je soukrome a doksy jsou
sdruzenarske a QiQo si je takrikajic svevolne prejmenoval. Me osobne se
se nazev nelibi a bude-li rada hlasovat o tom, jak se to bude jmenovat,
tak mam jasno, ze budu pro kLfREE-doksy, ale prijde mi to tak zabomysi
problem, ze s nim nehodlam ztracet cas a vyvijet jakekoliv aktivity
s tim souvisejici.

Tom