Reakce tak nejak na vsechno (noflame...alespon ne moc velkej:))

Mostock xradad na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 16:45:51 CET 2004

Pokud se bude menovat SSID klfree-USosala tak nevidim jedinej duvod proc by
se to nemelo tak menovat ze ej to klfree se pozna a ze nebude vedet kde to
je?Jen at si ty stranky projde samy se prezentujeme ze sme sdruzeni a ne
firma ktera prinese vse pod nos ne?Nebo se snad planuje prejmenovani vsech
routru podle mista? cili treba klfree-sitna a pod?

Skodic Mostock
Spravce AP Lama

"Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:co4sho$mfi$1 na lit.fsid.cvut.cz...