DC Hub u sosala

Magus magus na snailmail.ch
Středa Listopad 24 21:17:54 CET 2004

At zije flame :-) Avast mi temer nikdy nenasel Trojany, coz me tak
neskutecne stvalo, az jsem se dokopal ke Kasperskymu 5 a nedam na nej
dopustit. Je sice trochu pomalejsi, ale s nim se citim vic v suchu a bezpeci
:-)))

"Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:co2f45$h83$1 na lit.fsid.cvut.cz...