Reakce tak nejak na vsechno (noflame...alespon ne moc velkej:))

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Úterý Listopad 23 23:06:50 CET 2004

Ad Logo:
<sranda>To ze nase rada nema moc dobrej vkus, to uz vim davno. Kecaj mi do
toho ze prej nemuzu mit nazev AP USosala. Pri tom je to ten nejlepsi nazev
jakej muze to ap mit. Ja bych ty loga neresil na newsech...normalne kazdej
komu se logo nelibi posle email na rada na klfree.net (pozor! dostanou to
vsichni clenove rady :o) ). A rada uz si s tim nejak poradi...</sranda>
S vyberem sice naprosto nesouhlasim, ale prijde mi to jako prkotina. Jinak
si myslim, ze by se pred uverejnenim takovy vecicky jako je logo siknul
alespon malej oficialni clanek na webu a ne ze se to clovek dozvi jentak
mimochodem v pulce threadu.

Ad DC hub:
Mily sosalove, nicehos se nebojte pocitam ze nejpozdeji ve cvrtek pojede
dchub na stejnejch adresach jako do nedele. A ztratovost paketu uz nebude
takova. Takze kaslete na vytvareni dchubu na svych windoze desktopech a
vydrzte to ty 2 dny :)

Ad Flame:
<vazne>Myslim si, ze by ste si mohli nechat ty flamy na irc
(irc.klfree.net:6667 (z klfree) nebo gomen.klfree.net:6667 (z klfree i z
internetu)) Zatim tam zevluju akorat ja a Belerbaka boticky Anicka a
Adelheida</vazne> Diky vesplechtum o tom komu se lib nebo nelibi logo
datinelu (mimochodem, me se libi:)) se newsy stavaji dost neprehlednym
inofrmacnim mediem.

Jinak jestli ste to docetli az sem, tak diky.

S pranim vseho dobryho, Petr Hornof (QiQo - spravce AP USosala)
--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)