Re: Poslední návrh :.)

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Úterý Listopad 23 22:50:00 CET 2004

Jaky nepratelstvi? :-)) To ze si me parkrat sejmul v CS s tim prece nema nic
spolecnyho!! :-))))))
Me jen slo o to, ze jsem myslel, ze uz se na newsech zminilo, ze to logo je
vybrany a tak jsem myslel ze mluvite o nicem... A fakt uz se mi nechce kazdy
den travit hodinu tim, ze ctu zbytecny prispevky ( napr. BlackSUN atd... )Do
tretice se omlouvam... :-)) a uz to nechci resit...

Pokud ti tato omluva nestaci, tak rekni kdy a dame si to v CS... :-))

Mimochodem muj nick je Mr.Gespant... :-))

"Ray" <RAYQ na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:co07tf$cmm$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> logo na kterém jsem si dal nejvíce záležet a stále se mi nejvíce líbí je
> moje logo8

(https://gomen.klfree.net/gallery/view_photo.php?set_albumName=loga&id=pivar
ci_KLFREE_LOGO8)