Poslední návrh :.)

JaSt alias JaStik alias Strestik strestik na profinet.cz
Úterý Listopad 23 20:03:28 CET 2004

Ja to vezmu od konce, smajlici jsou prave domenou internetu a tak se
nemusis stydet je pouzivat ;-) je to lidske a internetove. Naopak o
pouzivani diakritiky se vedou rozsahle diskuze.
Hochu hochu, tady nejsi v politice - tohle je obcanske sdruzeni a
clenstvi v nem je dobrovolne za ucelem naplneni sveho konicka (alespon z
meho pohledu). Pokud jsi clenem aby sis zacal budovat politickou
karieru, tak jsi mimo - tady zadne koryto neni o ktere by se dalo
bojovat, to budes muset zkusit jinde :-) (na druhou stranu se tu muzes
leccemu priucit :-))) ).
Ja osobne jsem tam kde jsem proto, abych dohlizel na vedeni OS a zejmena
abych zabranil mozne defraudaci (bohuzel na demagogii jsem kratky). Svuj
nazor na zpusob vyberu loga jsem vyjadroval i v diskuzich rady a tak
jsem i zde svym postojem dal zcela jasne najevo, ze volba je zcela v
poradku z pohledu stanov, ale z lidskeho pohledu ma sve mezery.
Tedy jako clen KK s volbou souhlasim, ale jako clen OS mam vyhrady.

-JaSt