Re: Poslední návrh :.)

BlackSUN black.sun na datunel.net
Úterý Listopad 23 18:36:39 CET 2004

Ja s JaStem souhlasim, logo necht si vybiraji clenove az do finalniho
vyberu, sice to nemusi byt zrovna na clenske schuzi, ale tohle bych nechal
jen na clenech, ne na vkusu par jedincu, o jejichz povahach a charakterech
se da jen tezko neco soudit.

Vybrane logo se mi opravdu nelibi a mezi navrhy jich bylo o dost vice pro me
povedenejsich.

BS

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cnvsa5$bdd$1 na lit.fsid.cvut.cz...