DC Hub u sosala

JaSt alias JaStik alias Strestik strestik na profinet.cz
Úterý Listopad 23 17:22:42 CET 2004

"no a co ?" ??  Jak muzes hodnotit antivir podle toho jak se chova pri
odstranovani viru na zaneradenem pocitaci proti tomu jak chrani cisty
pocitac proti zaneradeni to je preci zcela irelevantni.
Argumet ze antivir neni 100% ale je zadarmo mi pripomina mysleni HIV
pozitivniho, ktery o sve nemoci vi a presto na to neupozorni sve
sexualni protejsky s myslenkou "at si taky uzijou" :-) a pouzije ochranu
jenom 3 dni v tydnu ...
Navic v testu VirusBulletinu June 2004 jsou pouze 3 antiviry se 100%
ucinnosti ... zbytek ma nekde skraloup (pro Windows jich je 5) ... jo a
Eset NOD32 a Symantec SAV jsou mezi temi 3mi 100%, navic na prvnich
mistech v rychlosti ...

-JaSt-