Re: Poslední návrh :.)

BlackSUN black.sun na datunel.net
Úterý Listopad 23 16:48:40 CET 2004

By mě zajímalo, podle čeho bylo vybráno právě to logo, co tam, je to pro mě
opravdu paskvil vzhledem třeba k rayovým logům...

Členové by měli zvážit, jestli je rada v tomto zastoupila tak, jak by si oni
sami přáli.

BS

"Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cnvltv$aoq$1 na lit.fsid.cvut.cz...