Poslední návrh :.)

Ray RAYQ na seznam.cz
Pondělí Listopad 22 22:07:14 CET 2004

Zdravím všechny,
mám pro vás dvě dobré zprávy:

1. Právě jsem "stvořil", konformní, "oficiálně a seriózně vypadající",
logo, které by se podle mě mohlo bez problémů zařadit mezi ostatní loga,
která vidíme každodenně všude okolo sebe......... (je pravda, že už tu
(ode mě) bylo, ale teď je o poznání jiné a lepší ;))

2. Už vás nikdy nebudu otravovat s další záplavou log :D  (snad ;))

tak co na něj říkáte?

PS: běžně by se mohlo používat jen "logo10.jpg" přičemž pokud by bylo
potřeba logo více konkretizovat, pak "logo10-napis.jpg" přičemž bych ho
mohl bez problémů jakkoli doupravit (.net,....)

Ray "fight for better logo" ()