"konkurence" ve Vinaricich :-)

Magus magus na snailmail.ch
Neděle Listopad 21 12:09:03 CET 2004

Apecka mozna, ale obcane jako ja, se o tehle siti dozvedeli az vcera. Do te
doby jsem chytal jedno jejich AP, ktere pak bylo asi zruseno. Navic v dobe,
kdy jsem shanel informace o essidu toho jejich AP, co chytam (to uz tady
davno Klfree bylo), tak jsem VINARICE.NET jako zaregistrovane sdruzeni
nenasel.
Cili mozna tu vysila dele, ale rozhodne byl zaregistrovany az mnohem
pozdeji.
Navic, tesne predtim, nez se tu budovalo Bordeaux, jsem mluvil se starostou,
jestli to nebudou chtit na obecni urad, ale tam stale byli jen na dialupu.

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cnpm8u$uf1$1 na lit.fsid.cvut.cz...