"konkurence" ve Vinaricich :-)

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Sobota Listopad 20 23:10:02 CET 2004

No ale zas na druhou stranu je to jasna nabidka, jasne vytvorena a evidovana
spolecnost atd... Proste podnika... co je na tom divnyho...

Ale kam se za tim hrabe Datinel... Tihle aspon oficialne existuji... :-))

Napriklad me jako obcana Vinaric, by to propojeni na IS obce, nemocnice atd.
velmi zajimalo a treba jen kvuli tomu zvolil je a ne KlFree...

"vanbur" <vanbur na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:opshr5nvlzfzf6k7 na domaci.klfree.net...
> Ptal jsem se jednoho pripojeneho a ci mi rekl je pevnou IP nema dale
> rychlost ze je udajne vyssi nez nase - neni pravdy - a jine vyhody nevim
> snad ze jsou drazsi . A jak se staraj o sve ovecky zjistim.
> Dne Sat, 20 Nov 2004 19:07:57 +0100 napsal/-a Magus <magus na snailmail.ch>
> následující příspěvek::

Stejne