"konkurence" ve Vinaricich :-)

vanbur vanbur na volny.cz
Sobota Listopad 20 21:24:57 CET 2004

Ptal jsem se jednoho pripojeneho a ci mi rekl je pevnou IP nema dale
rychlost ze je udajne vyssi nez nase - neni pravdy - a jine vyhody nevim
snad ze jsou drazsi . A jak se staraj o sve ovecky zjistim.
Dne Sat, 20 Nov 2004 19:07:57 +0100 napsal/-a Magus <magus na snailmail.ch>
následující příspěvek::

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.