"konkurence" ve Vinaricich :-)

Magus magus na snailmail.ch
Sobota Listopad 20 19:02:13 CET 2004

Kontakt je jedine e-mailovy a telefonicky jsem zaxxxxoval, muzu ho sem
samozrejme napsat. Ale znovu rikam, ze to nevidim moc spolehlive a videl
bych to spis na nejakou "boudu". Porad mi totiz nehraje, proc se nekdo snazi
v tak male vesnici o konkurenci. Pricemz staci se pripojit na stavajici AP.
Proc se tomu cloveku (pokud je jen jeden) vyplati vymyslet takove slozitosti
?

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:419F847B.9090201 na volny.cz...