"konkurence" ve Vinaricich :-)

Magus magus na snailmail.ch
Sobota Listopad 20 18:41:20 CET 2004

Jednu chvili jsem chytal jejich jedno AP na stejnem kanale. Ted uz to AP
nechytim vubec. Cena a nabizene sluzby jsou celkem k smichu :-)) Stejne tak
myslenka, ze se nekdo snazi vydelat na obci se 1700 obyvateli (vezne
nepocitam) :-))

"Magus" <magus na snailmail.ch> píše v diskusním příspěvku
news:cnnvfa$luq$1 na lit.fsid.cvut.cz...