Vylepšené logo

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Sobota Listopad 20 15:33:46 CET 2004

Dne Sat, 20 Nov 2004 15:10:28 +0100 napsal/-a Ray <RAYQ na seznam.cz>
příspěvek následujícího znění::

> (tento thread měl být původně o tom, jestli se můj poslední návrh na
> logo líbí či ne, co by se na něm dalo případně zlepšit nebo pokud už byl
> naprosto zavrhnut, tak jaké logo by se radě a vůbec všem líbilo.........
> nevadí mi, když mi ho pořádně zkritizujete ;) )

Dobre tak ja zacnu, rayi me se tenhle navrh naprosto libi. Fakt je to moc
hezky. Mam jenom jednu jedinou vec. Chtelo by to asi zpracovat vektorove.
Ty maznuty okraje na me pusobi jako by to nekdo delal v paintbrushi :)

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)