anketa na www.klfree.net..

Magus magus na snailmail.ch
Čtvrtek Listopad 18 06:26:40 CET 2004

No me by se to treba hodilo, kdybych byl delsi dobu nekde pryc a vzhledem k
tomu, ze u nas doma neni nikdo podobne "PC znaly" :-) by stacilo, abych se
pres VNC pripojil a pripadnou zavadu vyresil nebo neco vysvetlil.

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cngl1r$qtu$1 na lit.fsid.cvut.cz...