Předělané logo

Ray RAYQ na seznam.cz
Úterý Listopad 16 00:07:31 CET 2004

Zdravím všechny,
kteří se po dlouhé době opět podívali do vlákna s tématem logo.

Nedávno proběhla menší diskuze okolo deseti nejlepších log (na dc++) a
padl návrh, že by moje logo vypadalo lépe, kdyby se na místo "tvaru
podobnému parabole" umístila anténa podobnější reálné předloze.........
Chytil jsem se toho a jako vzor jsem si vzal svou vlastní, kterou jsem
sám přišrouboval na náš dům..... :)

A tady je výsledek....... vím, že už je opravdu dlouho po uzávěrce i
hlasování, ale padl zde návrh, že by se měly kontaktovat autoři a
prodiskutovat jejich "výtvor" - příp.vylepšit....... a něco podobného se
stalo........

doufám, že se najde alespoň pár lidí, kteří vyjídří svůj názor a ještě
lépe poradí, co by se dalo zlepšit....... případně se o to rád pokusím :)

kratší vysvětlivky:

a) původní logo, jen nová anténa
b) zbrudsu nové, podle mě nejpovedenější, ale možná příliš odvážné
c) něco pro konzervatisty ;)

ps: budu rád, když vyjádříte jakýkoli nápad :) ;)

Ray "logomaniak" ()