tak trochu off topic..

Baxnop baxnop na post.cz
Sobota Listopad 13 00:18:35 CET 2004

Petr Smotek napsal(a):
> Poradí mi nekdo, kde se daji na kladne nabrousit brusle a kde by se dali
> koupit holene?? je tu treba nekde bazar hokejove vyzbroje apod? ;)
>
> psm

Nabrousit se daj napr. jestli vis kde je Best,tak naproti je nejakej
sport,tak tam brousej,nebo brousej na Kovarne,kousek za benzinkou
Eso,nebo na bruslaku !!!Jinak bazar hokejovy vyzbroje je nejakej kousek
od hlavni tridy,ale presne newim,pak neco podobnyho je jak je
nam.staros.Pavla tak z neho vede mala ulicka dolu k poliklinice,tak je
to na pravo,asi po deseti metrech od namesti..Jinak newim...