P2P: preplnovani conntrack table

vanbur vanbur na volny.cz
Čtvrtek Listopad 11 23:38:40 CET 2004

Adresa na stranky kde se najde popis a nastaveni CZDC ale nemam to
odzkousene jen procitam http://czdcplusplus.no-ip.org/index_cz.html a
nasel jsem i jine stranky ve vyhledavani na googlu.

Dne Thu, 11 Nov 2004 20:12:30 +0100 napsal/-a JaSt alias JaStik alias
Strestik <strestik na profinet.cz> příspěvek následujícího znění::