Maturitak

Weyoun weyoun na kladno.cz
Čtvrtek Listopad 11 09:12:43 CET 2004

Ja si taky z práce prinnesl peknou vestu, v kancelari mi byla na nic, ale
kdyz se montovala vecer na strese ronja hned jsem si na ni vzpomel:) Jen ten
Metostav na zadech to kazi, bych mel to predelat na Klfree.net:))))

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cmu4a6$d6v$1 na lit.fsid.cvut.cz...