DLINK DWL-G520+ 802.11g a jiné 802.11g karty pro LNX

Skudlik skudlik na email.cz
Středa Listopad 10 08:54:10 CET 2004

Cau,

802.11g nam nebezi nikde. Problem neni ani tak ve vzdalenosti/signalu,
ale v tom, ze na Kladne nejsme zdaleka sami a je celkem problem najit
volny kanal.

"Gcko" potrebuje pro bezproblemovy provoz nekolik volnych kanalu kolem
vlastniho "vysilaciho", coz je hlavne v centru temer nemozne zajistit.
Obcas je problem provozovat AP ci peer spoj na obycejnem 802.11b,
natozpak uvazovat o g.

Dalsim problemem je, ze karty pro G nevykazovaly moc velkou stabilitu
pri dlouhodobem provozu (podstatne vetsi zasekavani - Zcom 901), takze
se radsi drzime celkem osvedcenych 626tek.

Nevim teda, kde se chcete vzajemne spojit, ale bacha, vas super G spoj
muze rozesrat signal (sorry za ten vyraz:) vsem lidem v okoli, kor s
yaginama, ktery vyzarujou do nejakeho 30stupnu uhlu. Navic vetsina G
karet nepodporuje regulaci vykonu.

.... proste G = jen problemy ....

Skudlik.